فرشته ی آسمان

لذت نبردن از مناجات. بزرگ ترین عذاب الهی

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

روزی حضرت موسی برای مناجات با خداوند می رفتند،شخصی رذل و لا ابالی به ایشان رسیدو گفت:از قول من به خدایت بگو:آخر من چقدر گناه کنم و تو مرا عذاب نکنی؟.

زمانی که حضرت موسی مناجاتش را به پایان رساند  و عازم برگشت بود .،از جانب خدا خطاب رسید ای موسی!چرا پیغام بنده ام را به من نرساندی؟پیامبر خدا فرمود:تو خود می دانی که او چه گفت.

خداوند فرمود:ای موسی از قول من به آن بنده بگو  که من بالا ترین  بلا ها را به تو داده ام و تو در بد ترین عذاب ها واقع شده ای ،لکن 

درک آن را نداری و متوجه نیستی.

و آن اینکه تو دیگر از مناجات با من و دعا و نماز لذت نمی بری و همین که شیرینی مناجاتم را از دل تو برده ام،این درد ناک ترین عذاب برای توست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی