فرشته ی آسمان

شمع امید.....

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ق.ظ
چهار شمع به آرامی می سوختند ،محیط آنقدر ساکت بود که می شد صدای صحبت آنها را شنید.

اولین شمع گفت:"من صلح هستم،هیچ کس نمی تواند مرا همیشه روشن نگه دارد، فکر می کنم که به زودی خاموش شوم."

هنوز حرف شمع صلح تمام نشده بود که شعله ی آن کم شد و بعد خاموش شد.

شمع دوم گفت :"من ایمان هستم .واقعا انگار کسی به من نیازی ندارد برای همین من دیگر رغبتی ندارم که بیشتر از این روشن بمانم."

حرف شمع ایمان که تمام شد، نسیم ملایمی وزید و آن را خاموش کرد.

وقتی نوبت به سومین شمع رسید ،با اندوه گفت:"من عشق هستم ،توانایی آن را ندارم که روشن بمانم ، چون مردم مرا به کناری انداخته اند

و اهمیتم را نمی فهمند، آنها حتی فراموش کرده اند که به نزدیک ترین کسان خود عشق بورزند."

پس شمع عشق هم بی درنگ خاموش شد .

کودکی وارد اتاق شد،و دیدکه سه شمع دیگر نمی سوزند.او گفت :"شما که می خواستید تا آخرین لحظه روشن بمانید،پس چرا دیگر نمی سوزید؟

چهارمین شمع گفت:"نگران نباش ، تا وقتی من روشن هستم ،به کمک هم می توانیم  شمع های دیگر را روشن کنیم،"من امید هستم".

چشمان کودک درخشید، شمع امید را برداشت و بقیه ی شمع ها را با آن روشن کرد.  


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۴)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۷ منتظران ظهور
سلام

با یک داستان کوتاه به روزیم
(مطلب شماره 10)
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۸:۰۲ منتظران ظهور
سلام بزرگوار

انتخابــــ بــا تـــو استــــــ......!!!(مطلب شماره 11)
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور
۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۳ خادم الحسین
سلام بزرگوار

این جمعه هم گذشت...
(مطلب شماره 12)
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور
۰۸ تیر ۹۳ ، ۰۹:۴۳ منتظران ظهور
سلام علیکم

رمضان مبارک...(مطلب شماره14)
منتظر شما و نظرات زیباتون

التماس دعا
یا علی مدد
................................
گروه فرهنگی منتظران ظهور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی