فرشته ی آسمان

هر چی تو بخوای

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ق.ظ

یه روز حضرت موسی به خداوند متعال عرض کرد : من دلم میخواد یکی از اون بندگان خوبت رو ببینم . خطاب اومد : برو تو صحرا . اونجا مردی هست داره کشاورزی میکنه . او از خوبان درگاه ماست . حضرت اومد دید یه مردی هست داره بیل میزنه و کار میکنه . حضرت تعجب کرد که او چطور به درجه ای رسیده که خداوند میفرماید از خوبان ماست . از جبرئیل پرسید . جبرئیل عرض کرد : الان خداوند بلائی بر او نازل میکند ببین او چی کار میکنه . بلیه ای نازل شد که آن مرد در یک لحظه هر دو چشمش رو از دست داد . فورا نشست . بیلش رو هم گذاشت جلوی روش . گفت : مولای من تا تو مرا بینا می پسندیدی من داشتن چشم را دوست می داشتم . حال که تو مرا کور می پسندی من کوری را بیش از بینایی دوست دارم . حضرت دید این مرد به مقام رضا رسیده . رو کرد به آن مرد و فرمود : ای مرد من پیغمبرم و مستجاب الدعوه . میخوای دعا کنم خدا چشاتو بهت برگردونه . گفت : نه . حضرت فرمود : چرا ؟ گفت :

آنچه مولای من برای من اختیار کرده بیشتر دوست دارم تا آنچه را که خودم برای خودم بخواهم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۳
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۳)

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۹ مداحان و هیئت های شیراز
سلام علیکم نوروزتان فاطمی
سایت اطلاع رسانی محافل و مجالس مذهبی شیراز آماده تبادل لینک با شما میباشد.
در صورت تمایل ما رو با نام سایت مداحان شیراز لینک کرده سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک نماییم.
یا فاطمه الزهرا(س)
www.madahan-shiraz.blog.ir
چون به وصل یار شیرین می روم،
عاشقان را باخبر یکسر کنید

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۸ غلامرضا سلطانی

سلام دوست خوبم
انشالله سال پربرکتی داشته باشی

لطفا به منم سر بزن و اگر خواستی لینک این پستتو در سایتم ثبت کن تا بقیه از طریق وب من وارد وبت بشن و از مطالبت استفاده کنن

راستی میتونی در وب من مطالب امروز دنیای وبو ببینی...

wikilinkes.ir/page/help

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی