فرشته ی آسمان

اینان شیعیان ما هستند....

سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۰ ب.ظ

خدای من!

این رسول توست که به من اسلام می رساندو واسطه ی این سلام و پیام را یار محبوبش علی (ع)قرار میدهد.

ای علی، از سوی من به شیعیان، آنان که مرا نمی بینند،سلام برسان و به آنان اعلام کن،ایشان برادران من هستند که سخت مشتاق آنهایم.

به آنان بگو به ریسمان الهی چنگ بزنند و در عمل صالح بکوشند.و بدانند ملائکه به آنان افتخار می کنند و هر جمعه  با نظر مهر و محبت به آنان می نگرندو برای آنان استغفار می کنند .

ای علی جان!

شیعیان تو کسانی هستند که تورا و ولایت تو را بر محبت نسبت به پدران و برادران و فرزندانشان ترجیح  دادند.و راه تو را پیمودند و به خاطر خدا سختی ها را به جان خریدند. و جز به یاری تو نیندیشیدند و جانشان را فدای تو کردند.

ای علی!

اگر تو و شیعیانت نبودند دین خدا بر پا نمیشد، تو وشیعیانت بر گزیده ی خدا هستید.

شیعیان تو در خلوت خود تقوای الهی را پیشه می کنند و در آشکارشان اطاعت او را شعار خود می سازند.

ای یارانم !شما پیروان ویاران خدایید،شما مصداق سابقون اول و آخر هستید. شما سابقون در محبت ما در دنیا و پیشی گیرندگان به سوی بهشت در آخرت هستید.

و علی (ع) درباره ی شیعیان خود فرمودند:"ابشروا و بشروا"

بشارت گیرید و بشارت دهید.

*بر سوی کارهای شایسته بشتابید ،به خدا سوگند،پس از ما شیعیانمان نزدیک ترین ها به عرش خدایند*           "بحرالانوار"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۵
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۱)

۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۸ غلامرضا سلطانی
سلام
دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی
لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن
در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی
http://wikilinkes.ir/page/help
پاسخ:
ممنون از لطفتون
التماس دعا 
یا زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی