فرشته ی آسمان

جمعه ها را دوست دارم

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ق.ظ

جمعه ها را دوست دارم و تو را که در بی طاقت ترین جمعه می آیی با شمشیری که بوی ذوالفقار میدهد و با

عبایی که شبیه شبهای تنهایی پیامبر است.

می آیی و شاید من هزاران سال قبل از آمدنت ،همراه شعرهایم دنیا را بدرود گفته باشم!

می آیی و شاید من هیچ گاه چشمهای معصوم تو را زیارت نکنم.

چه قدر زیباست در روز آمدن تو حضور داشتن.

چه قدر خوب است به استقبال تو دویدن و با گلهای داوودی و مریم برای تو آواز خواندن.

می آیی و کلمات به احترام تو برمیخیزند.

درخت ها با بهار می آمیزند وسیب ها از شوق دیدار تو سرخ میشوند.

می آیی و طبل ها سکوت می کنند.

شب چمدانهایش را میبندد و خورشید برای همیشه روی پشت بام خانه ی ما اقامت میکند.

وقتی حرف میزنی دخترکان نام تو را به عروسکهایشان یاد میدهند.

و پسرکان بادکنکهای خوشحالشان را به روی مهربانی تو هوا میکنند.

می آیی دوشادوش پروانه ها و پرستوها...

و صدای نعلین چوبی ات بتهون را به وجد می آورد و همه ی

موسیقیدانان سازهایشان را در صندوقچه بایگانی میکنند...



تمام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۳)

سلام.
ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر شما مبارک باد...
با اشعاری در مورد حضرت زهرا و روز مادر به روزیم.

منتظر شما و نظراتتون
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی مدد
التماس دعا
خیلی زیبا نوشته شده.. گاهی با خودم فکر میکنم که آخه من با این بار گناه چه جوری میتونم نقش یه منتظرو بازی کنم.. با خودم کلنجار میرفتم.. میگفتم آخه اگه هم آقا بیاد منِ بی همه چیز میخوام چه جوری توو روش نگاه کنم تا اینکه یه عزیزی بهم گفت آقا اتفاقا واسه همینه که میاد.. میاد تا اصلاح بشیم..  آقا جان؛ تو را به جان مادرت این دلهای داغدار را ببین.. به قول مرحوم کافی، آقا جون هر کی از راه میرسه توو سرمون میزنه، آری همینه! هر کی آقاش بالا سرش نباشه توو سرش می زنن.. او بیاد روزگارمون بر وفق میشه.. او بیاد چهره ی منتظراش پس از عمری خون دل خوردن شادمان میشه.. اونوقته که شیعه هاش میگن دیدید بالاخره فراقمون به وصل تبدیل شد.. خوشا اوناییکه اون موقع خوشحالند..
دوست عزیز؛ من همین امروز وب جدیدی رو ساختم. اگه دوست داشتید میتونید بیایید و از این نوشته استفاده کنید. خدای حضرت ولی عصر نگهدارتان باد.
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الغریب الفرج

دوست عزیز ممنون که به وبلاگ فرشته ی آسمان سر زدی . مشتاق دیدار وب شما هستم.... موفق باشید
التماس دعا 
یا زهرا
  اگر " العجل " بگوییم و برای ظهور آماده نشویم
کوفیــان آخــرالـزمــانـیــم                                     
بامطلب به پاخیزید منتظر حضور شما هستم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی