فرشته ی آسمان

غریبی.........

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۲)

قربونت برم خدا که همیشه هوامو داری اما من...

قربونت برم خداکه همه مخلوقات  در همه حال  تو  را تسبیح میگویند اما من ....

 قربونت برم خدا که همه خوبان هواتو میکنن اما ...

قربونت برم خدا که بهترین ها در رحمت بی انتهایت غوطه ور میشوند و به سمت تو میشتابند اما...

امااا،امااا خدایا من،من.....

هیچ،هیچ و هیچ.......

من توشه ای ندارم. کوله بارم  خالیست.خالی....

خدایا من بنده ات هستم با تمام بدی هایی که دارم .خدایا همیشه امیدم به توست.یعنی جز تو کسی را ندارمممم....

قربونت برم خدا که منم مثل خودت تنهام با اینکه همه در کنارم هستند...

خدایا دلم برات تنگ شده.خدایا دستمو بگیر نه اینکه نیفتم...

خدایا دستمو بگیر و ببر.قربونت برم خدا.

 

پاسخ:
سلام عزیز دلم * 

خیلی زیبا بود.. عالی بود واقعا... 

زهرا جان انشالله فرصتی بشه با خانواده دیداری تازه کنی....

انشالله روزهای سختی به پایان می رسه....

التماس دعا
راز زندگی آرام این است :♥

امروز در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار ! ♥

تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است♥

 از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند ...*************

سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
پاسخ:
حتما  دوست عزیز

التماس دعا 

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی