فرشته ی آسمان

من بی تو در غروب نشستم

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ق.ظ

من بی تو در غروب نشستم
من بی تو
درسکوت نشستم
تا درغروب من توبتابی
تادرسکوت من توبگویی
من باتو از غروب گذشتم
من باتو از سکوت گذشتم
تا آنکه از تو بگویم

مخاطب: امام زمان



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۷ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
من سجده به خاک جمکران می خواهم
از یوسف گـــم گشته نشان می خواهم
فریاد و فغان، از غـــــــــم تـــــنــــها بودن
من مهدی صـــــاحب الزمان می خواهم

“یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا مهدی عج”


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی