فرشته ی آسمان

خدایا ناراحت نباش...

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

باران می بارید...

کودک نگاهی به سوراخ چکمه اش انداخت!

لبخندی زد

سرش را رو به آسمان کرد و گفت :"خدایا ناراحت نباش "

"امشب می دوزمش..."!!!!






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۱۳)

۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۵ نماینده رسمی الکسا در ایران
لذت کسب درآمد شیرین اینترنتی !!!

بهترین سیستم کسب درآمد از اینترنت

با سیستمی جدید

/ حلال شرعی قانونی /

بدون نیاز به کلیک بدون نیاز به کد بدون نیاز به سرمایه

ثبت نام کاملا رایگان در 5 ثانیه *

www.iAlexa.ir

درآمد تا 3میلیون و 600 هزار تومان در ماه به آسانی

همین الان امتحان کنید ...

www.iAlexa.ir
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۷ نماینده رسمی الکسا در ایران
لذت کسب درآمد شیرین اینترنتی !!!

بهترین سیستم کسب درآمد از اینترنت

با سیستمی جدید

/ حلال شرعی قانونی /

بدون نیاز به کلیک بدون نیاز به کد بدون نیاز به سرمایه

ثبت نام کاملا رایگان در 5 ثانیه *

www.iAlexa.ir

درآمد تا 3میلیون و 600 هزار تومان در ماه به آسانی

همین الان امتحان کنید ...

www.iAlexa.ir
بسم الله االرحمن الرحیم
من وخدا هر روز صبح فراموش میکنیم . . . . او خطای من و من لطف او را…
یاعلی
پاسخ:
"یا حافظ من استحفظه"
خدای من !
در میان این همه چشم ...
نگاه تو مرا بی نیاز می سازد از هر نگاهی ...
الهی به امید تو
یا علی
سلام مهربونم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم بیای پیش ما...تا هم دوستای خوب پیدا کنی هم ما از مطالب قشنگت استفاده کنیم.
فیس کمپ دارای مجوز از وزارت ارشاد
Facecamp.ir
اینم چت روم مون
Campchat.ir
حتی ب سادگی میتونی فایلاتو اپلود کنی
Camppup.ir

همه این امکانات فقط در یکجا جمع اوری شده عزیزم...
اینم لینک دعوتمه

http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
فدامدات

خـــدا کــه فـَقـط متعــلـق بــه آدمـ هــای خـــوب نیســتـ !!!!

خــدا خــدای آدمــ ‌هــای خــلاف‌کــار هــم هــستــ و فقـــط خـــداســتــ کــه بـیــن بنــدگــانــش فــرقــی نمـــی‌گــذارد!!!!
فـــی‌الــواقــع خــداوند اِنـــد لـطــافـتـ اِنــد بخـشــش اِنــد بیـخــیال‌شــدن و اِنــد چشـــمـ ‌پوشـــی و اِنــد رفــاقـتــ اسـتـ !!!

درپناه خدا باشید....

پاسخ:
بر شما میبخشم اگر مرا بخوانید…
خدا اینقدر مهربان است که اول از بخشایش خود میگوید و بعد از خواست خود!
یا علی
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۳۲ کیمیا هاشمی
سایت خوبیه 
به منم سر بزن
پاسخ:
سلام دوست خوبم
از نظرتون بی نهایت ممنونم،
حتما سر می زنم،بسیار مشتاقم برای دیدن وبلاقتون،
در پناه حق 
یا علی


سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس بیایی و ثبتش کنی تا منم بتونم هر روز بهت سر بزنم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان است و پر بازدید ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیزم،
ممنون از نگاه پر مهرتون،
حتما،،
یا علی
سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۵۲ کیمیا هاشمی
من شما رو لینک کردم
یا علی
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۷ نماینده رسمی الکسا در ایران
با سلام - وبلاگ خیلی خوبی دارید

ولی ...

متاسفانه بازدید وبلاگ شما کم است

و شما نیاز به شارژ بازدید دارید

هر 20000 بازدید از وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان !!!!

فقط تا آخر هفته

بازدید ها واقعی و با آی پی ایران و توسط اپراتور های ما انجام میگیرد

کاملا تضمینی وبلاگ شما را موفق خواهیم کرد !!!

درخواست در سایت زیر

www.iAlexa.ir
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۴ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
سلام خوبی؟
چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
http://www.free-links.ir/
سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

www.vatanrank.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی