فرشته ی آسمان

مریض...

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

اومد و بهم گفت :"میشه ساعت چهار صبح بیدارم کنی تا دارو هام رو بخورم ؟

ساعت چهار صبح بیدارش کردم، تشکر کرد و بلند شد از سنگر رفت بیرون...

بیست الی بیست وپنج دقیقه گذشت، اما نیومد ...

نگرانش شدم ، رفتم دنبالش و دیدم یه قبر کنده و توش نماز شب می خونه و زار زار گریه می کنه!

بهش گفتم:" مرد حسابی، تو که منو نصف جون کردی ! می خواستی نماز شب بخونی چرا به دروغ گفتی مریضم و می خوام دارو هام رو بخورم؟؟؟!!!"

برگشت و گفت :" خدا شاهده من مریضم، چشمای من مریضه، دلم مریضه، من بیست سالمه!!!!!

چشمام مریضه !چون توی این بیست سال امام زمانم رو ندیده...

دلم مریضه ! بعد از بیست سال هنوز نتونستم با خدا خوب ارتباط برقرار کنم...

گوشام مریضه! هنوز نتونستم یه صدای الهی بشنوم...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
دانشجوی انقلابی

نظرات  (۲)

خدایی؟؟؟
پاسخ:
بله دوست عزیز.  خدایی...
۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ سابرینا شایان مهر
www.iAlexa.ir

پول اینترنتی !!!

www.iAlexa.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی